Alla inlägg under augusti 2010

Av marcia nothing else to do - 31 augusti 2010 11:47

Spela ett spel!!!


I tider har vi människor blandat oss med skvaller, skandaler, rykten och myter för att hålla oss incheck med the real life. Trots att många människor påstår att de inte bryr sig om sådant och skulle aldrig falla sig in och beblanda sig med sådant. Men i slut ändan så frågar dem den bredivd har hört något ifrån nnn eller hur mår nnn ect. Är inte det samma sak men på ett artigare sätt och mer smygande??

Vill man veta något gå till källan direkt.  dood


Livet är vi människor, mening det är oss världen och tiden kretsar kring, allt har sin gång från första bullshitet till det nästa. Det är the bullshiting game and cirkel.


Facebook är ju en del av den världen se hur folk skriver och tittar på varandras face och ger kommentarer och ser vad livet har bringat den ena till den andra. Vem har lyckat och vem har floppat.


Vem har blivit smal och vem har som har blivit smårik mm


Det är nyfikenhet som  gör the bullshiting game levande  

Det är ok att att vara, det är bara männsklig du behöver inte skämmas inför nyfikenheten den är helt enkelt naturligt. Men att stå för den är en kamp.

Vi alla är ju ändå änglar i grunden eller  

Det är ett spel som vi all människor spelar fast alla med olika regler vissa följer den och vissa kör utan säkerhetsbälten.  


Jag säget bara karma är den första regeln  


Thats its for today

We people are equal untill the great jury gives us our books then its all for them selves.   

Av marcia nothing else to do - 24 augusti 2010 11:19

Den senaste tiden alltså de senaste två veckorna, har jag fastat och bett am very proud. Från ca 3-4på natten till ca 21-20 på kvällen har jag varken druckit eller ätit och detta har fått mig inse hur mycket jag har småätit under dagarna under min mammaledighet  . Visst har jag njutit av det men shit jag får panik attacker, depp känner mig vilsen och trött  . Det känns som jag är Bella och söker Edward så som jag hungrar efter mina söta vänner.  

Men jag måste säga jag trodde inte att jag hade en sådan disciplin på mig själv och låtit det va och inte sprungit till sockerskåpet.


När tiden har kommit som det känns att det inte gör så förbreder jag mig, jag tar fram en stor vaxduk och dukar fram godis, glass, chips, en stor talltik med mat, en stor termos med te och lots of fruit. Jag äter av allt samtidigt som jag inte har fått föda på årtal och gått i ide.   

Efter detta matnöje är det som man har fått en käft smäll för jag somnar direkt på soffan och bara gäser och får en gravmage.


Tackar Gud för att vi lever i ett land där man inte behöver hungra.


Alla borde fasta nån gång för att veta hur det känns att vara en person utan mat och vatten, rent vatten måste också påpekas.


This is it

Av marcia nothing else to do - 1 augusti 2010 19:52

Ibland blir jag så less på folk som bär sitt skit i tider och gravlar i det och paintar om det om och om igen. Hur orkar dem jag menar blir det inte tungt och vilken energislösare  . Ok jag förstår om det finns saker som har sårat en ect men man behöver inte lagra allt ett svek hit och dit ok men ett baggage??

Gå vidare livet är inte så långt som ni tror eller oskyldig.

Och människor som tror att man kan göra vad som helts mot vem som helst har jag bara ett ord för Karma   .

 

Thats it for today short but a little of this is better than nothing

 

Presentation

Give me a smile;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards