Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Hmmm, vad händer?

Av marcia nothing else to do - 28 juni 2010 10:36

Vilken härlig vecka en hel del sol eller rättare sagt en massa sol, det behövs så blir folket gladare och mindre deprimerande .

Det syns när solen tittar fram så blir vi människor ett med naturen, vi blir halvnakna, olika färgade, varma och skiner.


Det är inte konstigt att Sverige är ett land som intaget av lyckopiller ökar, vi ser sällan solen det är inte hela motivet men det påverkar, ibland så stiger ljusterapin.


Och det är dyrt att åka utomlands för att få njuta av värme och sol.

Vi får hoppas att solgudarna är milda mot oss denna sommar.


Nog om det, jag undrar hur saker och ting kan få en människa att från ena dagen vara naturlig varm och mjuk från nästa dag vara en bitch, jag menar hur kan en sådan transfermation äga rum med några timmars mellanrum?

Jag fattar inte hur det går till jag menar först lalalal sedan dksgdpsiptaåääor shit what just happend?

Det är som när Marlena från Våra bästa år blev besatt av djävulen.   

Klockan i huvudet på mig tickar för fullt jag vill veta mer snabbt.


Vad är det som försigår i huvudet på människan när Clark plötsligt istället för superman   blir Lex L , vad är det som går snett visst finns det orsaker eller motiv som får det att snurra men ibland så sker det bara från ingenstans I swear.

 Ni har säkert varit med om detta hur tänker ni?

Jag ser röda flaggan och tänker fly innan världen går under hahaha skämt det är allvar.

Hur länge kan man vara tyst innan man kan påpeka denna symtom och nej no drugs.

Är det för känsligt?

eller gå rakt på sak; jo, det är så jag undra hur du kan vara normal one minute sen ahagsjdfi? går du på med eller är det drugs kanske personlighetsstörning?

Schitzo.   

Shit man får nog gå varsamt fram man vet inte vad man har att göra med?  

Om ni har tips elle råd så vänligen skriv till inlägget

nice tiwuana

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marcia nothing else to do - 5 oktober 2010 14:30

Hallå!   Nu är jag tillbaks för en liten stund. Har börjat jobba igen så det tar tid att hitta tillfällen då man får pausa och sätta sig framför datorn utan att någon annan pillar på tangentbordet samtidigt.     Tanke;   Är det ok att leva ...

Av marcia nothing else to do - 12 september 2010 22:20

Än idag har jag svårt att tro att så människor dog den 11sep nio år sedan, en dag som skapade så mycket sorg och hat.   Jag kan aldrig sätta mig in i de förluster och sorg som utspelades den dagen, en dag då många liv släcktes och djupa sår väckt...

Av marcia nothing else to do - 31 augusti 2010 11:47

Spela ett spel!!!   I tider har vi människor blandat oss med skvaller, skandaler, rykten och myter för att hålla oss incheck med the real life. Trots att många människor påstår att de inte bryr sig om sådant och skulle aldrig falla sig in och beb...

Av marcia nothing else to do - 24 augusti 2010 11:19

Den senaste tiden alltså de senaste två veckorna, har jag fastat och bett am very proud. Från ca 3-4på natten till ca 21-20 på kvällen har jag varken druckit eller ätit och detta har fått mig inse hur mycket jag har småätit under dagarna under min ma...

Av marcia nothing else to do - 1 augusti 2010 19:52

Ibland blir jag så less på folk som bär sitt skit i tider och gravlar i det och paintar om det om och om igen. Hur orkar dem jag menar blir det inte tungt och vilken energislösare  . Ok jag förstår om det finns saker som har sårat en ect men man behö...

Presentation

Give me a smile;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards